tiistai 16. syyskuuta 2014

Opiskelija(ko?)

Heipähei!

Koulu alkoi jo kaksi viikkoa sitten, mutten ole kyllä vieläkään saanut yhtään otetta opiskeluun.. senpä takia en ole tännekään nyt kirjoitellut. Töiden jälkeen mulla oli viikko lomaa ennen koulun alkua ja se tuntui kyllä kuluneen aivan liian nopeasti. Toisaalta oli aivan ihanaa nähdä taas koulukavereita, joita ei työkiireiden takia ehtinyt kesällä näkemään.

Koulun penkille kun pääsi ei ollut pehmeästä laskusta tietoakaan, vaan kahden esimmäisen päivän aikana tehtäviä ropisi pöytään kymmenen kappaletta (arvatkaa vain montako olen saanut tehtyä.. yhden ainokaisen) sekä tentit alkavat jo ensi viikolla! Nyt alkaapi siis olla minunkin korkea aika saada jotakin aikaiseksi..

Osa tällä hetkellä pyörivistä kursseista on kyllä tosi mielenkiintoisia. Itse ainakin tykkään tosi paljon kirurgian opintokokonaisuuteen kuuluvista perioperatiivisen hoitotyön  sekä radiologisten tutkimusten ja sädehoidon kursseista. Vielä kun saisi tuon lukumotivaation kaivettua vintiltä pölyttymästä kesän ja töiden jäljiltä...
Toisaalta osa kursseista on sellaisia, jotka ei mua henk.koht. voisi yhtään kiinnostaa (lähinnä geropsykiatrinen hoitotyö ja päihdepotilaan hoitotyö)... nämä on vain näitä kursseja, jotka ei oikeen itselle sovi.

Koulun lisäksi mä olen nyt tehnyt aika paljon myös sijaisuuksia. Vaikkakin joudun nyt pitämään viikon taukoa töistä sillä radiologian sekä psykiatrian ja farmakologian tentit hengittävät aika tuskaisesti niskaan tällä hetkellä..

Joten painunpa samantien piiloon tämän kirjapinon taakse ja kirjoittelen pian taas lisää! ♡

         
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti